1.Analiza strategiczna
Analiza strategiczna pozwala na opisanie w aspekcie bieżącym i przyszłym : celów, zasobów, otoczenia organizacji oraz jej potencjału rozwojowego z uwzględnieniem ryzyk i możliwych opcji działania.
2.Analiza operacyjna
Analiza operacyjna uwzględnia działaność firmy w aspekcie : systemów zarządzania i poziomu ich wykorzytania, osiąganych rezultatów, skuteczności narządzi komunikacyjnych oraz kompetencji menedżerów.
3.Opracowanie strategii
Opracowanie strategii - przygotowujemy wspólnie z Zarządami spójną i efektywną strategię firmy. Opracowujemy narzędzia i mechanizmy pozwalające na monitorowanie etapów jej realizacji.
4.Systemy zarządzania
System zarządzania. Pomagamy w efektywnym wykorzystaniu narzędzi informatycznych (ERP, MES, APS), wdrażamy najnowocześniejszy system do zarządzania produkcją, rozwijamy leanowe mechanizmy zarządzania.